Saker som hänt, dagar som gått

Vill be om ursäkt till alla mina beundrare för att jag inte har uppdaterat bloggen så ofta på sistone.

Först och främst måste jag meddela att jag åkt på en släng av anorexia då jag äter ett halv mål mat om dan. Jättebra för både kropp och själ känner jag.
Ska fan styra upp det där framöver. Min hjärna fungerar inte längre.


Solen sken utanför mitt fönster och jag föreslog till Mi att vi skulle käka picknick. Självklart regnade det hos henne så det slutade med inomhuspicknick och tro på fan att solen började skina igen sekunden vi plockat fram alla gosaker. Helvetes jävla fittgud som hatar när jag ska göra roliga saker.
Jaja, det var rätt mysigt ändå.


Fick äntligen tummer ur könet och tillsammans med Davvelito röjde vi ur det gamla warhammer-rummet för att åter igen göra det till ett sovrum.
Släpade bord, skåp, säng och diverse skräp mellan vardagsrummet och sovrummet och svettades som en gris. Sen i vanlig ordning gjorde jag inte klart allt utan lägenheten ser ut som Bosnien just nu. Hur som helst fick jag upp en TV på väggen i sovrummet så jag är nöjd.

Måste fan städa klart här nån gång...


Var med farsan hos farfar för att lägga trall på hans balkong. Nemas problemas tänkte jag och det var egentligen snabbt gjort.
Det enda problemet var väl att den inkompetenta BAUHAUS-personalen ljög för oss så vi fick med oss för lite pluppar (sakerna som gör att trallplattorna sitter ihop) så jag fick skicka Jöran med J för att hämta mer medan jag drack LOKA.
För övrigt är Jöran sämst på effektivitet och massproducering och där är jag en expert så jag vann i tralläggnings-SM.


Såhär nöjd var jag när vi var klara med balkongen.

Idag (igår egentligen men det räknas fortfarande som måndag i min värld) var vi ute på Alnö för att sola och bada. Resultatet var brännskador på mina ben. Det är jättetråkigt och jag får sova utan täcke inatt annars svider det så jävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0