Pungkross

Hejsan mamma och pappa!

Idag firade vi min morfars 85e födelsedag ute i Bergafjärden. Det var jag, Olle och ca 20 pensionärer.
Ibland kul, ibland tråkigt. Det var helt OK i slutändan... ÄNDA TILL OLLE DRÄMDE TILL MIN PUNGKULA MED ETT VAGNSHANDTAG.
Det gjorde så himlarns ont. Det var ett sånt där tillfälle som skulle passat utmärkt till youtube


Alltså vagnen stod framför mej och Olle lastade av lite stolar från den när han sen ska släppa ner handtaget.
Jag står och tittar åt ett annat håll och ser inte faanskapet komma mot mej och ena udden av handtaget får en fullträff på min högra pungkula.
ONT NA SA JEVUS KT.


Imorrn ska jag träffa nån form av studievägledarkvinna. Spenande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0