Poker

Allo, idag har jag spelat en hel del poker.
Har spelat så jävla bra idag och det känns otroligt skönt. Har fullkomligt krossat allt och läst sönder motSTÅNDarna totalt.
Var länge sen jag spelade så här bra men det är fan inte mycket som slår känslan när man  är i total kontroll.
Resultat: 4000 kr back.

Vore roligt om man pysslade med något där ett bra jobb var lika med inkomst.

I ärlighetens namn spelar inte resultatet någon roll denna gång. Mitt ego är på topp och jag är fan bäst.

--

Jag låste ut mej idag. Skulle ut till bilen och hämta en cigg på kvällskvisten och när jag skulle låsa upp bilen insåg jag att jag inte tagit med nycklarna ut och att porten var låst.
Ringde först till någon snubbe i styrelsen som tipsade om att ringa HSB så jag slog dem en pling... Var ingen som jobbade vid den tiden så en röst i telefonen föreslog att jag skulle kopplas till SOS alarm.
Jag lade på luren.

I slutändan fick jag hjälp av en granne som jag var tvungen att skrämma livet ur genom att knacka på hans fönster.

Det värsta med situationen var förresten att jag inte fick röka medan jag försökte lista ut hur jag skulle göra för att få komma in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0