Pannkaksbuffé @ Olle & Erikas place

Jag vet att ni alla brukar kalla mej gammelmodig och lite bakåtsträvande när det gäller pannkakor. Visst, det kanske stämmer men jag är inte rädd för att ibland använda en annan sorts sylt än den vanliga jordgubbssylten jag är uppväxt med.
Men idag fick jag uppleva något som nästan kan beskrivas som perverst.
Det var choklad och kolasås, blåbär, sirap, kanel, banan, olika sorters socker, keso, basilika och fan och hans moster.

Jag blev riktigt upprörd men samtidigt hör det till god ton att äta det som bjuds.

Spelade frågesportsspel där jag självklart vann (gissar mej som vanligt till 90% av frågorna och låtsas att jag var säker på svaret), småkikade på fotbollen och i vanlig ordning drog jag några elaka kommentarer till alla som var i vägen för min framgång i spelet.

Efter fortsatt downswing i pokern är jag nere på NL50 där jag knappt vinner, alltså köper jag in för 50€ på varje bord. Två år sedan köpte jag in för 1000€ på varje bord och vann relativt stabilt.
Mitt ego har fått sej en törn men nu handlar det fan om överlevnad.

Fuck the police /Per Jöran Lennart Nilsson. GG bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0