Minigolf och skogsvandring

Mi kom på den supernördiga idén att spela minigolf (hon hävdar bestämt att det heter bangolf) och det lär väl underhållande tänke jag så vi ringde runt och fick med oss Denny och Chrille.
Denny var upptagen ett par timmar så snälla som vi är bestämde vi oss att vänta på honom.
efter 3 timmar gått fick vi ett SMS som kortfattat sa "Sorry, kan inte vara med. Spela utan mej".
SÄLLAN DENNY!!?!!11+1+1 noob.

Väl på minigolfen var vi tvugna att släppa förbi en barnfamilj på 4 eftersom vi själva var så jävla usla och sega.
Chrille lyckades nog röka lika många cigg som det var banor (18).
Mi hade talangen att få ut bollfan utanför själva banan vart och varannat slag.
Jag själv var såklart jättebra på allt.

Chrille vann, jag kom tvåa och Mi hamnade på sistaplats.

Mi svor mest sista 3 hålen.

Väntar på bilder från mina "vänner". Vi poserade nämligen på en prispall och tvingade en stackars anställd ta ca 20 bilder på oss.

-----

Idag skulle vi tydligen plocka bär och svamp på Södra berget.
Letade 20 minuter, hittade inget, åt godis, drack läst och rökte cigaretter, satt på en sten i en timme, hittade lite blåbär, gick hem.
Standard

Ps. Jag såg en igelkott idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0