Boozhooden

Var och nostalgiade en smula i Boozen igår med Mi. Världens bästa plejs to grow up?
Traskade lite i skogen och smyglyssnade på svampplockartanter.

Var på en superawesome ferre i lördags @ Dennys hus i Petersvik. Askul faktiskt. Denny gav sin bror en lap dance bl a.

Min kropp har fått för sej att det är en bra idé att gå upp 07 varje jävla dag. Det spelar ingen roll när jag lägger mej.
I mitt liv finns det inget att göra så tidigt. Inga pokerbord är igång, inga kompisar online och dessutom är jag alltid snortrött och sitter som en zombie framför skärmen i ett par timmar innan jag inser att jag är trött och går och lägger mej igen.
Som ni, mina beundrare, inser är detta ett enormt problem som måste lösas.

Har jagat rätt på mina gymnasiebetyg (hade väl 3 ämnen lästa tror jag) och planerar att börja plugga lite framöver.

Annars då?

Hej då nördar

Kommentarer
Postat av: Malin

Plugga? Vad händer med dig mannen?

2011-08-10 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0