Untouchable

Jag har gäckat lapplisorna ända sen jag skaffade körkort. Dagen jag tog körkort betalade jag parkeringsbiljett för att jag körde körskolans bil men sen dess har jag aldrig betalat för parkering (och aldrig fått böter).... förrns idag.
Till att börja med vill jag säga att det är tack vare teamwork jag klarade att fortsätta min winning streak mot lapplisorna.
Jag, Crille och David var på Orion i stan och hängde (för att vi är så coola). David frågar om vi ska gå ut och ta en cigg och självklart skulle vi det. Så fort vi kom ut så såg vi lapplisorna smyga omkring bland bilarna och jag inser att jag måste agera snabbt för att komma ut som en vinnare.
Kvicktänkt som jag är frågar jag mina loserkompisar (ni vet, sånna som har kontanter på sej) om dom har några mynt på sej. Crille drar snabbt som ögat upp en femkrona och jag ilar i väg till parkeringsautomaten och sedan till bilen.
Ett par minuter senare ser jag lapplisorna inspektera min bil och jag känner mej like the king of the world.

Så teamworket bestog av följande: David kände i spattsinnet att något var på G så han ville såklart gå ut och undersöka saken. Utan Crille, med sin enorma fixering vid mynt, hade det heller aldrig varit möjligt att klara av situationen och sist av allt mej själv, som med min atletiska kropp vad snabb nog att hinna till bilen innan lapplisorna.

Bra jobbat team!

Har varit upptagen hela dagen med aktiviteter så jag har inte spelat nån poker. Kommer heller inte göra det för att jag nu är bajsnödig och sen intalar jag mej själv att det blir för sent.
Men å andra sidan spelade jag mer än två timmar igår så jag har lite flex-tid att glida på.

Här kommer en relaterad bild

Kommentarer
Postat av: david

Team Clan femkrona.

ggwpnore.

2010-10-14 @ 23:46:42
Postat av: IDDE

How I envy you...

2010-10-15 @ 11:29:50
URL: http://cowabungaalltso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0