Supertisdag

Hej vänner, Idag fick jag hade jag sedan länge planerat att dra till ica maxi (dom har nämligen 6-pack med pepsi max) och när jag vaknade och gick till datorn såg jag att Lillen hade skrivit till mej på msn.
Vad hade hon skrivit undrar ni såklart och svaret är följande: Päran! Visst ska väl du åka och handla mat idag på ica maxi=!;P.

Coincidence? I think not.
Jag har sedan länge anat att Lillen är zigienare och nu kom beviset. Hur som helst så gick hela utflykten till ica på ca 5-6 timmar då en kvinna helt tappar förståndet i en affär. Dom flaxar omkring helt utan plan, ser dom något som skiner så måste dom klämma på det, ser dom något med en påkostat logga så måste dom köpa det.

Köpte lite extra ramminne när jag ändå var i birsta så nu är min dator SUPERDUPERSNABB typ...

Senaste dagarna har pokern gått dugligt och jag är väl ca 460+ på 2 dagar. Helt okej.

Klockan 18 ska jag hämta Davve och sen blir det warhammernördarnde för hela slanten.

Zauber.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Haha, hmm jag känner mig misstolkad!;P

2010-10-27 @ 09:05:46
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0