Standard grind

Var och käkade lunch med min bror och hans tjej som förövrigt förlovade sej idag. Olle (min bror) har tjatat om sushi ett tag nu och det är ju lite trist med sushi när man inte äter fisk men jag följde med ändå.
Jag beställde kycklingspett av nått slag och kände mej lite efterbliven. Alltså, går man till en sushi bar så förväntas man beställa sushi och inget annat. Lite som att gå på restaurant och beställa pannkakor.

Hur som helst var det inte alls gott och min bror blev grundlurad. När vi väl kommit hem med maten insåg han att han fått för lite mat och betalat för mycket så ilsk som han var fick han åka och skälla lite på japsarna.

Hade ännu en ointressant pokersession. Eller... ointressant kanske den inte var. Det var medrigg och jag förlorade knappt en pott och jag var aldrig i några svåra lägen så jag har ingen handhistorik att bju på.

787€+ blev det och det känns skönt att få vinna en lite större summa efter att förlorat 4 sessioner på rad.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Sova kanske?

Jo förresten. Om ni inte har sett den så ta och ladda ner Arrested development. Sjukt rolig serie

Kommentarer
Postat av: Heaton1337

Man äter alltid Teriyaki hörrururu

2010-10-11 @ 10:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0