Ospelande

Tja kids, jag har inte lirat poker på ett par dar nu och det är nån annans fel och inte mitt.

Hur som helst, senaste sessionen jag körde var typ 1 timme spelande och -17€. Inte sådär superspännande.

Igår var det ferre som började hemma hos Malin, med Lillen, Davve, Ludde och Pattis, sen vet jag inte vad som hände för alla var överens om att vi absolut inte skulle på allstars men ändå hamnade vi där på nått sätt.

Efter ett tag försvann Malins kille Pattis som tydligen hade bestämt sej för att gå på donken men när han insåg att det var stängt så la han sej och sov på en parkbänk.
Det roligaste på kvällen var när jag skulle hem och insåg att superjuden Denny hade gömt mina nycklar på förfesten så jag fick taxia dit och sen taxia hem.

Ps. 3 nya taxi-notor på mitt konto som vanligt när jag är full.

Ska väl lira lite poker senare idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0