Nystart av min superblogg

Vart ska man börja egentligen?
Senaste inlägget var över ett och ett halvt år sedan så vi kan ju börja med vad som hänt sen dess.
Jag började tappa intresset mer och mer och alltså spela mindre och mindre varje månad tills att jag tog en 2-3 månaders paus från pokern helt och hållet.
Det är något jag ångrar mer än det mesta i mitt liv för efter den pausen kom jag aldrig riktigt igång igen.

När jag väl började spela igen så gick det dåligt. Jag körde 5-10€ som jag gjort innan pausen och utan en enda hand poker på tre månader så gick det såklart inte så bra.
Jag fick gå ner i nivåer och höll mej runt nl400 de kommande månaderna där jag fortsatte förlora pengar.

Allt eftersom jag förlorade pengar så blev jag mindre och mindre sugen på att fortsätta spela så det blev inte mer än 5-10h poker i månaden fram till att jag nu för 3 månader sen har spelat en timme per månad ungefär.

En annan intressant sak är att jag numera är så rädd för att spela poker att jag blir trött, kall och roligast av allt; bajsnödig.
Jävla apinstinkter som säger åt min kropp att dumpa all extra vikt (dvs bajs) och springa för mitt liv.

Jag har nu levt på mina gamla pokerstålar i ett år ungefär och inte helt oväntat så börjar dom ta slut, så vad har jag för val? Försökta nystarta min pokerkarriär eller börja jobba på mcdonalds? Valet är enkelt för mej.

Jag nystartar den här bloggen som ett sätt att involvera pokern i mitt liv mer och förhoppningen är att jag ska kunna börja lira heltid igen. Vem vet, jag kanske ger upp om en vecka igen, men jag får ta en dag i taget.

År 2010 ser hittills ut såhär:
Year:2010
€-6,287.00
117 h 26 min
€-53.54/h

Så min timlön under 2010 har varit 500kr back i timmen. Sicket jävla jobb jag har.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0