Mysteriet på toan

Idag hände det märkligaste jag någonsin varit med om.
Allt började med att jag satt på toa och bajsade och läste nån pokertidning i 20-30 minuter (är osäker på tiden men mina ben somnade) och just  när jag sitter och läser en artikel för försvinner linsen från mitt högra öga. Jag får självklart panik och börjar leta efter den överallt men den verkar ha försvunnit ut i tomma intet.

Jag är såklart väldigt skärrad nu och vet inte riktigt vad jag ska ta mej till.

Körde en 80-minuters session idag som slutade  644€+.
Fick också uppleva ännu ett pokergeni med för mycket pengar. Bild nedan


Han tycker att mitt bet på 10 är lite fånigt så han spelar som en man och trycker in hela skiten med 99. Jag blixtsynar, vinner och skrattar för mej själv.

Nu ska jag äta. ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0