Måndag

Tja nördvänner.
Jag började dagen med att vakna klockan 03:00. Perfekt tänke jag och började lira starcraft2-kampanjen på brutal. 10 missions senare var jag klar och allt kändes mycket bättre.
Sen runt 09 gick jag och lade mej igen men efter ca 20 minuters sömn ringde det på dörren... trodde jag. Det var egentligen på TVn så jag hade rusat till dörren helt yrvaken i onödan. Ett par timmar senare ringde David och väckte mej ändå.

Har varit och köpt guitar hero warriors och rock eller vad det nu heter och har nött det en del. Får fan kramp i handen av det spelet men kul är det.

Superkonstig session idag med en drös händer som var konstiga och felspelade av mina motståndare.
Det slutade på -42€. Får se om jag drar upp nån handhistorik senare idag.

Snart kommer indiedenny och ska lira warhammer. Eller... känner man Denny rätt så kommer han nog inte. Men vi får väl se hur det blir.

Adjö beundrare och mamma

Kommentarer
Postat av: david

vem vann på warhammer?;););););););););;););P;;P;P;P;p

2010-10-12 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0