De första 4 dagarna

Min såkallade nystart började första oktober och jag har börjat med mitt första mål som är att spela en timme om dan hela månaden.
Hittills har det gått bra och statsen ser ut såhär:
Month:October
€1,443.00
4 h 37 min
€312.56/h

Vi får se hur länge det håller men jag behöver varje krona jag kan få nu.
Spelar på nl200, dvs 1-2€ blinds. Det är en bra bit ifrån 5-10 men jag får väl ta ett steg i taget.

Det låter dumt men det är fan jobbigt för mej att spela mer än 30 minuter om jag sitter själv och lirar, men har jag nån polare här som jag kan snacka med kan jag spela förevigt.
Ska fan anställa nån som bara smyger omkring i min lägenhet och viskar lite ord då och då. Skulle lätt vara värt det.

Försöker lista ut ett sätt att få in handhistorik på ett bra sätt. Det gamla formatet som jag använt i gamla inlägg fungerar inte  längre eftersom jag bytt pokerklient.
Det bästa är en grafisk handhistorik men jag vettefan hur jag ska få till det. Har bara handhistorik i textformat just nu och det är lite jobbigt att läsa sån HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0