Bestulen

Igår hade jag unnat mej ahlgrens bilar och nån påse nötter som jag käkade.
Jag la ifrån mej påsen ett tag och sen när jag skulle äta upp resten var den försvunnen. David förrädaren sitter och flinar och säger att han ätit upp den. Sen har han mage att hävda att jag sagt att han fick äta upp den. Galenskap hävdar jag. Jag är tjock och skulle aldrig ge bort mitt godis.

Sicka jävla vänner man har...

Jag var också tvungen att neka Malin och Pattis ett besök. Jag var nämligen mitt inne i ett nördstim och spelade warhammer och det går såklart före allt annat.

Lirade poker idag när jag vaknade, efter lite upp och nerande slutade jag på ungefär 200+ efter 1h och 20 minuters spelande.

Jag fick nöjet att se I form med Anna Anka igår när jag skulle sova. Det var så jävla tragiskt dåligt men jag kommer såklart fortsätta se det. Dom hittade ju världens mest mongolida person till första avsnittet iaf.
Det var en bög som åt två mozzarellaostar till frukost, sen åt han tonfisk med majonäs till lunch, lite mer mozzarella till mellanmål och sen två glas vin innan han lägger sej varje kväll.

Ps. Varför kan inte bögar vara normala? Måste dom vara efterblivna och gilla Paris Hilton i 99% av fallen?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar Paris Hilton...

2010-10-21 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0