Vem är jag?

Jag har tappat min själ, min identitet och min otroliga karisma. Varför? Jo för att jag har rakat bort min mustasch.
Jag känner mej naken och blottad. Utsatt kanske också passar in. Det känns som att alla klär på mej en mustasch med sina blickar.

Hur som helst så har jag fortsatt mitt pokerprogram med 2 timmar poker om dagen. Nemas problemas. Ibland blir jag wild and crazy och spelar för att det är kul dessutom.

Den här månaden ser ut att bli snäppat bättre än förra då jag bara tjänade en 10-årings veckopeng då.
Nu tjänar jag pengar som en vuxen man. En mustaschlös man förvisso, men det finns ändå nån form av stolthet som börjar komma tillbaka inom mej.

Jag är verkligen beroende. Beroende av kvinnor? Nej, självklart inte. Jag är beroende av tv-serier. Jag "följer" säkert 20 serier men det är i princip bara 2-4 serier som jag verkligen tittar på. Resten har jag bara igång i bakgrunden medan jag kanske spelar poker, målar eller gör vafan som helst.
Jag lyssnar på tv-serier 90% av tiden. Jag är rätt skadad med andra ord.
Dessutom finns det vissa serier där jag sett alla avsnitt (över 100 ibland) 15 gånger. Eller som med Trailer park boys, 50 gånger.
Snälla hjälp mej ur det här. Det är jag som är offret här

Kommentarer
Postat av: Malin

Intressant. Jag läste just en bok som hette Mustaschen och inledande kapitel beskrev just det du skriver.

Vill du låna boken? Den var asbra.

2010-11-13 @ 15:29:33
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Wimp

Känner igen mig. I Oslo rakade jag och Olle av oss ansiktsbehåringen på fyllan. Vi hade total ångest dagen efter. Gör aldrig om det misstaget igen.

2010-11-13 @ 19:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0