November resultat

Nu är november avklarad. Mina 60 timmar poker är avklarade och jag låtsas kunna andas ut (tills imorrn).
Resultatet är en klar förbättring sen förra månaden då jag vann ca 50€ eller vad det nu landade på.

Eftersom jag inte spelade nått igår fick jag köra ett 4-timmarspass idag men det är inga problem så länge man har nått att "titta" på under tiden. I det här fallet blev det lite starcraft och lite The walking dead. Jag hade dessutom laddad upp med ett par red bull för att jag inte skulle somna för 3e gånger idag.

Resultat november:
Month:November
€3,579.00
60 h 14 min
€59.42/h

Jag räknar med rakeback på 1900-2000€ så sammanlagt vunna stålars kommer landa på ca 5500€. Väl behövliga pengar.

Måste fundera på hur jag ska göra i december. Om jag ska fortsätta med 2 timmar per dag, vilket är rätt rimligt och lättgjort eller om jag ska öka till 3h för att tjäna mer pengar och bli bättre på poker. Problemet är att jag redan är lite småtrött på pokern vissa dagar och missar man en dag skulle jag då vara tvungen att spela 6 timmar nästa dag och det är ganska saftigt. Det är ju inte direkt så jag har helgerna lediga heller och snart kommer jul som kommer ta upp en dags "arbete".
Som ni ser är det väldigt slitigt det här med poker.

Återkommer med min plan för december. Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0