Måndag

Nu jävlar har jag varit aktiv. Jag har ätit, duschat, spelat poker och spelat world of tanks.
World of tanks är kul men jag måste spela med trattaslen som gillar att stå still och inte göra något för evigt och evigt och det gör mej besviken.

Pokern i två timmar slutade 200 back. Standardsession. Inget händer i två timmar och man förlorar lite på blindsen. No big deal.

Var en hand som jag störde mej på


Hela handen kändes så skum. Har svårt att sätta honom på nått i stil med 45suited. Är väldigt säker på att jag var slagen men frågan är av vad. Skulle vara A4,A5 eller A6 då. Kändes tugnt att folda iaf.

Fick nån form av tullavgift idag på 700 spänn och jag i min ovuxenhet visste knappt hur man skulle betala en räkning utan ocr-nummer men förhoppningsvis blev det rätt.

Jo förresten, drömde för nån dag sen att jag fick betala parkeringsböter och jag var så förkrossad över att min winning-streak mot lapplisorna var över så när jag väl vaknade och insåg att det var en dröm skrek jag YESSSS!
The cops cant touch me

Nu har jag inget att göra så jag lär väl gå och lägga mej. Adjö vakenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0