Länge sen nu

Hej vänner, jag vet att det var längesen jag skrev något vettigt och att alla mina fans förmodligt övergett mej men jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva.

Att sitta och skriva vad jag gör varje dag blir nog rätt enformigt efter ett tag.
Ett exempel skulle kunna se ut såhär:

Kl 13:22 vaknar och sätter mej vid datorn.
Kl 06:52 Lägger mej.

Jag känner mej drabbad av den klassiska vinterdepressionen och jag är tillbaka på ruta ett i psyket. Att gå utanför dörren är jobbigare än någonsin.

Pokern känns fortfarande bra och jag spelar mina två timmar per dag utan några större problem.
Just nu ligger jag på 3500€+ och förväntar mej en rakeback på 1500-2000€ så det blir en fin månad.

Har några små funderingar på att i första veckan av december försöka hitta nått plejs att kalla "kontor". Bara som ett test skulle jag vilja ha nån form av rutin där jag vaknar en viss tid, åker till "jobbet", och spelar poker i 6-8 timmar för att sen åka hem och ha fritid. Vettefan hur det ska gå till men det vore intressant.

Kommentarer
Postat av: Zauber

Fan vad jag väntat på en update. Skönt att du lever och frodas. p&k

2010-11-25 @ 04:29:04
Postat av: P

Såg ett reportage om en kille som ägde på poker. Han tjänade mer på pokern än på sitt jobb, så han sa upp sig. Han hyrde sen ett kontorsrum på en större arbetsplats för rutinens skull samt för att se människor. Så den egentliga skillnaden blev att han tjänade 3ggr så mycket som alla andra på arbetsplatsen + att han inte hade någon chef = Var mans dröm

2010-11-25 @ 09:02:24
Postat av: Lillemor

Positiva tankar nu Per!

2010-11-25 @ 18:47:59
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0