Galenskap

Satt och jobbade in lite flex-tid nu på natten och min näst intill löjliga medrigg fortsätter. 6 raka plus-sessioner men nu känner jag att pokergudarna har fått nog.

Jag blir all in med AA och är såklart jätteglad. Mindre glad blir jag när jag ser att min motståndare också har AA och inte nog med det. Han vinner med färg också. Galenskap säger jag. GALENSKAP.

Min katt fick ett cp-ryck mitt i sessionen så jag var tvungen att småsparka på honom ett tag sen får jag helt enkelt gå afk på alla bord (det kostade nog sammanlagt 200 spänn) för att stänga in honom på toaletten. Men kattfaan hajjar ju nada. Han springer ut direkt efter att jag satt ner honom typ 6 gånger och jag blir svettig av att gå så många meter på så kort tid.
Min katt har fan downs och jag har en sån hatkärlek till honom.

Just nu ser november ut såhär:
Month:November
€2,863.00
17 h 25 min
€164.38/h

Och jämfört med oktober så är det rätt positivt:
Month:October
€285.00
37 h 49 min
€7.54/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0