Rehab, detox och fylla

Hej vänner.
Idag ska jag berätta om alla mina äventyr i livet.
Jag tror det började i torsdags då jag var för lat för att åka och köpa pepsi så jag kom på min ide att sluta dricka pepsi.
För er som inte är bff med mej så kan jag berätta att jag har druckit 1.5-3l pepsi max om dagen i 5 år.
I samband med det här kom jag på att jag skulle minsan sluta snusa också. Jättesmart tänkte jag,

Jag har en bra taktik när det gäller att sluta med beroenden och det är att sova så mycket man kan, men jag är ganska dålig på att sova länge så det funkar inte alltid så bra.
Hur som helst fredag morgon klockan 05:00 vaknade jag efter några timmars sömn, jag fryser, har ont i huvet är nyvaken och vill ha nikotin. Efter ett tag sätter jag mej och skiter och rätt vad det är så smäller det till i vardagsrummet.
Då har pepsi den lilla jävla mongokatten puttat ut ett glas vatten så vattnet har åkt ner i min dator vilket i sin tur kortslöt och halvpajjade hela datorn.

Jättetråkig dag. Kanske den tråkigaste 2010 för min del men tråkigare blir det nog för katten som riskerar avlivning.

Lördagen var roligare, Malin våldsgästade och tvingade ut mej på "en öl" och jag tyckte det lät som en bra ide.
Jag frös nog konstant under hela kvällen. Det var så galet kallt men ändå blev det en sån speciell kväll.
Speciell är fan rätt ord. Det var öl med drinkpinnar och citronskivor, det var tjocka tjejer som vrålade konstant om barnafödsel och hotade min bordsdam med stryk. Det var en äldre herre som berättade om hur hans favoritserie var sons of anarchy för att där runkade en man av en annan man. Det var en gubbe som halkat och låg och hade dödskrämpor utanför trappen till irish. Det var gubbar som slogs med invandrarynglingar och det var feminister som var väldigt frigjorda sexuellt.

Det bästa med att gå ut på krogen är när man pratar med någon och efter 10 minuter inser man att man egentligen bara hört 10% av vad han sagt men man har nickat åt allt och instämt artigt ändå.
Varför hajjar ingen att det där är ett problem?

Mina blogginlägg blir så långa för jag måste summera senaste två veckorna. Kanske borde blogga mindre och oftare...

Idag vann jag 950€ på poker hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0