Hjärnskada

Hej kids, sen jag var ut i lördags tror jag att jag fått en propp, tumör eller någon allmän hjärnskada.
Om jag sväljer eller får nån form av inombords-hicka så gör det in i hjärnan. Tack Malin!
Dessutom har jag haft lite, lite ont i huvet konstant sen dess.

Sitter och glor på bartenderskolan medan jag grindar poker. Så jävla bra program.
Det finns så många man kan sitta och hatta. Vanita är ju uppenbar, Jonathan (ni vet killen som fortfarande har bebishull och stora saftiga pussläppar) är så jävla felplacerad. Han ser ut som ett barn bland alfahanar.
Åh det är så himla dåligt program. Tänk hur lustigt det är egentligen. Nån person kommer på programidén och vill verkligen satsa på sitt program. Sen kommer det investerare som pumpar in några miljoner för att göra 10-12 avsnitt.
Det som nästan är ännu mer konstigt är att det finns en hel drös människor som tycker att det är ett bra program.


När jag gjorde nystart i min pokerkarriär i början på oktober såg var jag back ca 6000€ för året och sen dess har jag kämpat in 9500€ på två månader (pinsamt, jag brukade dra in 10.000€ på 1 månad förr i tiden) och jag är skitnöjd.
Jag har mer än dubblat mitt kapital och jag känner lite säkerhet i livet igen.




Kommentarer
Postat av: Malin

Sen när blev DU hypokondrisk? Antagligen frös du så jäkla mycket att det bildades en liten istapp in ditt huvud som nu ligger och skaver. Det tror jag, vad tror du?:)

2010-12-08 @ 11:53:33
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: Malin

Ful häst pådigsjälv!

Tack!

2010-12-08 @ 15:25:58
URL: http://mallaballa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0