Rekordmånad ty you

Månaden började med ett rake-race (där man ska spela så mycket som möjligt under en viss tid) och jag låg 9k+ efter bara några dagar. Sedan stog det ganska mycket still i en vecka. Tog en paus på ca 10 dagar i mitten av månaden då jag var less på pokern och när jag väl hittade suget igen så var det en hel del plussande.

Idag körde jag sista sessionen för månaden. Mixade bord från mitt gamla och nya nätverk och på 20 minuter drog jag in ca 2000€. Dom är helt värdelösa på det nya nätverket... Blir nog till att spela mer där.

Månaden slutar 14884€+ vilket är rekord för mej. Och detta rekord inträffar en månad som jag egentligen tyckt gått dåligt, men thats poker.
En annan lustig sak är att jag idag floppade två fyrtal samtidigt.

Har inte fått till handhistoriken på nya sidan så jag kan inte visa nån rolig hand därifrån (dom är trots allt dumma i huvet så det blir roliga händer per automatik)

HEJ DÅ


Kommentarer
Postat av: Wimp

congrats kid! Hur blir det med den där miami-resan?

2008-09-30 @ 16:35:00
URL: http://wimp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0