Posten har tappat bort mej

Hej alla beundrare, fans och älskare!

Idag var en sjukt viktig dag då jag hade 3 (!!!) saker inplanerade och det är ungefär 3 saker mer än vanligt jag gör på en dag.
Första delen i min dagsplan var att ta en sväng till banken och äntligen få tag i mitt VISA-kort. Anledningen till att jag vill ha ett VISA-kort är att dom accepteras på fler internetaffärer och i mitt fall så går det snabbare att ta ut pengar från pokerkontot med VISA än vad det gör med mastercard. 4-5 dagar med mastercard och ca 3 dagar med VISA. Lätt värt det.

Så med hopp i sinnet drog jag iväg med min racer-opel och väl framme vid banken får jag se något skrämmande: Det var minst 10 pers inne på kontoret. Och här sitter jag med människofobi och måste vistas där inne aldelens för länge för min egen hälsa. I slutändan fick jag ändå inget VISA. Det hade visst inte kommit. Kontorssnubben som dessutom också hette Per hittade inte mina andra papper som jag skulle få.
Lite rövigt att dom först ringer och säger att jag ska komma in "på fredag" och när jag väl är där har dom inget av det jag skulle få. Besviken på omvärlden som vanligt med andra ord.

Steg2 i min dagsplanering - Möte med indiern

I ungefär två veckor  har jag tjatat på indiern Denny att få igen ett xbox-spel och äntligen var det dags.
Vi bestämde att vi skulle mötas på kebab-haket i haga och göra bytet (jag hade nämligen lånat ett spel av honom också)
Kebabtallriken på Blå & Gul i haga är lätt bäst i sundsvall. Synd bara att jag inte bor i haga längre så det blir inte så ofta nuförtiden.
Trevligt att träffa Denny för övrigt. Både han och Spannis har gått under jorden på senare tid. Spannis har visst gått och blivit muslimterrorist eller nått. Ber tydligen till Mekka sägs det. Idiot.

Sist men inte minst så hade jag ingen pepsi och det var som ni alla förstår ett stort problem. Jag fungerar inte utan pepsi. Per utan pepsi är som Crille utan back slick. Det handlar om identitet. Sagt och gjort, så åkte jag till willys och handlade det som behövdes.

Som rubriken säger så verkar jag ha försvunnit från systemet. Jag gjorde en adressändring (efter att ha bott här i ett år) för några veckor sen och sen dess har jag inte fått ett enda brev. Det värsta är att jag väntar på 3 paket. Lite Blue ray-filmer osv.
Har raidat postlådan hos mina päron varje dag senaste veckan för att se om jag fått nån post dit. Men icke.

Hej då nördar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0