Lång session

Körde ett till pass idag med höga förväntningar...
Tyvär gick det åt andra hållet istället. Det som kändes mest var när jag förlorade 4 AK på raken mot AQ, 88 KJ och A3 men vad ska man göra?
Få in pengarna med bästa handen och hoppas på det bästa brukar funka rätt bra.
Spelade längre än vanligt, jag brukar ha en tendens att göra det när det går dåligt, man måste ju "vinna tillbaka" det man förlorat så man sitter timme efter timme och kämpar. Slutar oftast i katastrof.

Tog igen en del av det jag förlorade i början men slutade ändå 525€ back. Jaja, jag är fortfarande lite plus för dagen och dessutom har jag nog jobbat in en hel del rake.
Ligger ca 11k€+ för månaden nu och det är ju finfint ändå.

Spelade så sjukt många händer och jag kommer inte ihåg någon av intresse så vi skippar handhistoriken den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0