Det blev en till session

Kunde inte hålla mej så jag startade upp 6st bord på nya sidan.
Det första som händer är 3 förlorade all ins mot semi-shortstacks.
JJ vs AT, KK vs 88 och QQ vs 8T (på floppen K84)  men mot slutet fick jag dubbla med AA vs AK, fick betalt med en färg och några halvstora potter med top-par.
Sista handen hade jag JTs och floppen kom J43. Jag betade och fick syn av SB. turn var en 8a som dessutom gav mej färgdrag. river var en 4a och fisken betar in i mej jag blixtsynar och han visar upp A4.
Vafan pysslar han med?
skit samma, det blev marginellt plus till slut. 182$.

Kommentarer
Postat av: Wimp

1183kr plus för marginellt när du inte ens tänkt spela mer? Tänk på mig som inte gör nått för att dra in pengar :(

2008-10-01 @ 18:23:43
URL: http://wimp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0