Rigg.

Det första jag gjorde idag var att dra med spannis ut till birsta och försöka fynda lite. Blev några blue ray-filmer (bl a zombie strippers med jenna jameson) som ska ses framöver hade jag tänkt. Spannis köpte en mp3-spelare och jag blev lite avundsjuk. Försöker ständigt hitta en anledning till att få köpa en ny mp3-spelare själv men faktum är att jag inte behöver det. Tråkigt.




Har inte orkat skriva på nån dag men nu är det väl dags antar jag.
Igår började pokerdagen bra med att jag plussade ett inköp nästan direkt men sen gick exakt allt åt helvete och jag slutade 1400€- efter första sessionen. Lite senare på dagen gjorde jag en hjälteinsats och plussade 1600€ så det blidde en vinst på 200 +rakeback. 200€ är inte direkt mycket pengar i min värld, men samtidigt känns det alltid lika skönt när man vänder vad som ser ut att bli en stor förlustdag och hittar plusset till slut.

Idag körde jag min första session nyäten och nybajsad (med andra ord var allt på topp) och det började bra även denna gång. två snabba inköp gör dagen lite ljusare, men sen råkade jag, i vanlig ordning, ut för ett bad beat maraton.

Förlorade 3 coin flips på raken (den roligaste var 44 mot min AK all in pre med fulla stackar. Regular som synade min push dessutom. Mega EV-).
Fortsatte sedan med att förlora en 150bb all in pre pott med KK mot 88. Han har höjt till 140 och jag pushar ~630 och han hittar syn och drar fyrtal mot mina kungar och jag började svettas av tiltvrede. Även detta en regular, dock en halvdålig sådan. Men även den synen är så sjukt EV- men vafan vet han om det. IQ FISKMÅS!
var ca 1200- i det här läget men vände och slutade sessionen 600+


Passade på att se Batman begins (på blue ray såklart!) igen. Har bara sett den en gång och det var när den släpptes på internet. Den är faktiskt riktigt bra även om det finns en del smådetaljer som stör mej (när han oprovocerat kör över en polisbil med två poliser i med sin "Tank". En liten sväng för att undvika att döda två snutar kanske inte vore så dumt?
The villain i filmen är ball också. den får 4/5 riggdagar av mej.
Längtar som fan tills nya filmen släpps på dvd eller blue ray. Orkar fan inte bio nuförtiden. Vem orkar sitta still i ~2h utan att få röka, fisa eller kissa? Dessutom kan man inte direkt sitta i kallingarna och slappa där. Det enda positiva är ljudet på en bio.

Nu på natten blev det en snabb session på Carlospoker och jag hoppades på att bygga upp rullen lite igen.
Inte så mycket att säga. Ett coin flip vunnet och ett förlorat. 3 hålstegar som satt hjälpte med resultatet.
Fick dessutom gå all in med sämsta handen och vinna. Hade 58 i spader. flopp 742 med 2 spader. All in nmot hans QJ i spader och jag satte hålstegen utan att spadern kom. Halvstacks.

Kommentarer
Postat av: Wimp

Jag längtar som fan efter blu-ray också!!!! The Dark Knight är fäätttt bra och förtjänas bara att se i bästa kvalité!

2008-10-12 @ 22:42:04
URL: http://wimp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0