Rädslan för poker

Jag har den senaste månaden börjat inse hur rädd jag egentlien är för att spela poker. Jag gruvar mej för att spela och så fort jag vunnit ett inköp vill jag bara sluta spela för att jag är plus.
Eller, jag är inte rädd för att spela poker, jag är bara så sjukt obekväm med summorna. Att vinna eller förlora upp till 45.000kr på en dag är inte något jag har lyckats blivit van än och det stör mej. Resultatet är att jag röker sjukt mycket när jag spelar för att jag blir så nervös.

Men jag har lösningen! När jag spelar på carlospoker (som använder dollar istälelt för euro) så är det inga problem alls. I mina ögon är dollarn inte värd ett skit och därför är jag inte rädd att förlora. Rätt sjukt egentligen hur man fungerar.

Nuförtiden blir det en session på fortunepoker och har jag tur går jag plus. Om jag fortfarande är sugen på att spela så spelar jag då med dollar på carlos och kan spela hur mycket jag nu känner för utan att vara nervös.

Samtidigt, nivån jag spelar på är inte direkt high stakes så jag undrar hur det kommer vara den dag jag spelar på typ nl1000. Det är inte direkt långt borta att jag skulle spela där.

Jaja, senaste dagarna har gått helt okej och jag har plussat lite smått varje dag.
Tog ut 5000€ från pokern i förrgår men det kanske var dumt då euron är värd mer idag än vad den nånsin varit. Tappade några tusenlappar på att ta ut för tidigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0