Något att se fram emot

Fortune poker meddelade för nån vecka sen att dom hade öppnat sin VIP-shop, det innebär att alla vip-poäng jag samlat på mej nu kan användas till roligheter.

Lade just en beställning på följande:
BBQ-set


Dunlop-verktyg


Trädgårdsstol med trädgårdsredskap


PS3 80gig

Extra handkontroll




Roligt när det man handlar gratis va?
Allt utom ps3an blir väl till päronen så dom får lite nya grejjer till stugan att leka med



Pokern idag har gått rätt kasst. Första handen jag spelade förlorade jag ett inköp (top2 par mot färgdrag) sen fortsatte jag och blev all in med färg och hålstege, färg och överkort osv 4 gånger och förlorade alla. Vafan är oddsen på det. 50/50 som förloras 4 gånger i rad. Fick till slut vinna två coin flips.... Mot shortstacks. Hurra...
Den sessionen slutade 2000$- och det kändes väl inte direkt asbra.

Jag och spannis kollade på Broken arrow och jag fick sitta och störa mej hela filmen på att det var ränder på bilden som inte borde vara där och det gick inte att få till på något sätt.
Filmen, som jag inte har sett sedan mellanstadiet, var sådär härligt ologisk som de flesta actionfilmer är.
John travolta får en handgranat sprängd ca 50cm från honom men går därifrån utan en skråma.
Slutfajten är väl också sådär skön när dom slår varandra MINST 30 gånger i fejjan var, sen ett par slag med en kofot i revbenen men ingen verkar bry sej. Dom drar bara nån skön one-liner då och då innan det blir ännu en explosion utan anledning.

Efter filmen blev det en till session som gjorde att jag slutade dagen 50€+
Skönt att inte vara 2000$ back iaf.

Kommentarer
Postat av: jojje

Generöst ! inget thps3 till mig rå? ;D

2008-10-17 @ 13:54:09
URL: http://cowabungaalltso.blogg.se/
Postat av: Bror Larsson

Fyfan va vi ska lira ps3 sen me varandra!



jag tycker att du ska köpa fifa så vi kan mötas. (och innerst inne gillar du visst det spelet, det är bara så trist för dej när du förlorar mot mej att du intalat dej själv att du inte gillar det...)

HEJ SVEJS!



P.S Jag får nått grymt i julklarre va? D.S



2008-10-18 @ 17:10:51
Postat av: Wimp

Fan va sweet Per! Du, jag och Olle på ps3 lixom <3 Synd att mitt är hos min bror tillsammans med min tv

2008-10-18 @ 19:04:58
URL: http://wimp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0