Kass dag idag.

Hej mina internetkompisar idag är jag förbenad.

Körde två sessioner sessioner idag och det var en hel del bad beats. Spelade dock väldigt bra som vanligt hEhE.
Blev rätt överkörd på carlospoker, kan dra några exempel på hur det såg ut.
två set mot set fullstackat. En trebettad KQ på brädan JT2 som möter AJ+färgdrag.
En trebettad QJ där jag pushar på floppen efter ett 2-bet. Floppen ligger KT3. jag pushar som sagt QJ och får syn av AQ som dessutom sätter stegen.
Aja, inget att göra åt. Set-ups och rigg som vanligt.

Eller kanske handen där jag betar pott (ja, pott) flopp och turn med KQ. flopp kommer KT3, turn J, river 6. På rivern betar han halvpott in i mej och visar sen upp T6o.

Eller kanske en trebettad pott där jag har KK. floppen kommer 24T. Han checkar och jag betar. Turn kommer 8. han checkar och jag checkar (inget färgdrag och inga stegdrag. River är A och han betar halvpott. Jag får väl göra ett "crying call" och blir ganska less när han visar upp A7o.

Jaja, skönt att få skriva av sej lite tilt..

Kommentarer
Postat av: Jan Banan

Synd kid, bättre lycka nästa gång.

2008-10-05 @ 00:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0