Jävla shortstacks

Avslutade just en session. Gick rätt kasst. Spelar så jävla dåligt på prima. Har inte fått nån känsla för klienten än och jag timar ut titt som tätt.
På boss spelade jag bra, men självklart ska shortstackarna ta mina pengar. Har jag vunnit dom två potter jag förlorade mot shortstacks hade jag varit plus idag, men icke. Klart dom ska hitta 3 och 5-outarn hela tiden.

Fick min beställning idag (ps3 och lite grejjer åt päronen)
Drog direkt och hämtade paketet och sen blev det mediamarkt på dirren! Köpte några spel och var megapeppad.
Investerade även i trådlöst internet så jag slipper lite sladdar. Hittills har det krånglat en del. Tog typ en timme innan jag fick det att fungera och sedan har jag blivit disconnectad en gång.
En annan sak som är lite tärd är att när jag testade att maxa hastigheten kom jag bara upp i 4mb/sek istället för dom vanliga 8+
Det gör visserligen inte så mycket men ändå. Lite tråkigt är det ju såklart.

Hur som helst, när jag kom hem med PS3an så märkte jag att det var fel strömsladd (den är beställd från hollan) så det blev en till vända till mediamark aka heaven on earth. Letade efter nån adapter till strömkabeln men det enda jag hittade var något jävla multipack med ca 10 olika adaptrar. Jaja, kostar bara 100 spänn tänkte jag och köpte det.
När jag kom hem inståg jag att ingen av adaptrarna funkade. /end life

Kommentarer
Postat av: Wimp

Gjorde nästan samma sak, dvs drog på MM. Sladden som jag behövde fanns på CO.

2008-11-02 @ 22:09:39
URL: http://wimp.blogg.se/
Postat av: JanBanan

HEHEHEH

2008-11-04 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0