Fucking poker

Jag är så irriterad på pokern nu. Inget funkar och antingen går jag back eller om jag har tur, plus minus noll...
Det värsta är att alla "bad beats" blir så dyra nuförtiden. Igår gick jag 100€ back men om jag vunnit 2 av händerna jag borde (AA mot KK all in pre och nötfärg mot triss som blev kåk) så hade jag varit plus 1700€. 17.000kr mer på 2 händer. Det är tar på psyket när man tänker på sånt.
Förr i tiden var jag sämre på att hantera bad beats, det kunde gå riktigt illa när jag skulle tilta tillbaka pengarna. Började spela riktigt dåligt och förlora mer ända tills jag var helt förstörd i skallen.
Nuförtiden har jag en sundare syn på pokern och jag är väl egentligen ganska van att saker och ting går åt helvete men det är omöjligt att inte bli förbannad. Det gäller bara att hålla tiltandet till ett minimum vilket inte alltid är så lätt.

Det roligaste igår var att förlora AQ mot AQ all in pre. Han lyckades hitta 4 klöver och vann med sin färg.. 800 dollar down the drain.

Nu ska jag dra å köpa cigg, käka frukost och sen grinda tills jag är rik igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0