En hel del plussande

Halloj nerds.
Igår spelade jag 3 sessioner till och vände 750- till ca 7-800+ så det var en fin dag.

Idag har jag spelat 45 minuter på carlospoker och fortunepoker och motståndet fortsätter suga på carlos. Borde egentligen spela där på heltid känns det som, men klienten suger. Timar alltid ut.

Det första som händer på carlos är att jag får in AA pre, får syn av AQ som får färg och vinner. kul.
På fortune tar jag syn på knappen med A3 och får se floppen AK3. givetvis blir det all in mot AK och jag är 500€ fattigare.
Lite senare på carlos blir jag all in med AA ochj denna gång mot AKs. floppen kommer AT4 som ger honom färgdrag+par. Han missar dock färgen och jag plockar hem potten.

Sista handen jag spelade på boss var denna. Försök själva lista ut hur han tänkte. Idiot.


Slutade 641€+ på fortune och 603$+ på carlos. Fint resultat idag igen.

Kommentarer
Postat av: Wimp

ja det var ju fint läge att bluffa i... egd

2008-10-06 @ 13:03:21
URL: http://wimp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0