Dagens påhitt

Idag fick jag för mej att börja måla warhammer-figurer igen så jag och Davve trog och handlade lite färger osv. Blev väl inte jättemycket målande gjort, men det var just like old times. Såg Horton hears a who eller vad den nu heter. Den var lika dålig som vi väntade oss att den skulle vara.
Efter Horton såg vi Hitman som är en av de få bra filmerna som baserats på spel. Den är faktiskt riktigt bra. Se den om ni inte redan sett den nördar.
Sen såg vi Talladega nights för typ 10e gången det här året men den är fortfarande lika rolig.

Har just sett klart Step brothers och den var jävligt skön. Men å andra sidan, herr Will Ferrell spelar alltid samma roll. Den rollen, som tur är, är klockren så han kommer undan med det. 4 av 5 brödrostar.

Har tankat Tropic thunder och det blir väl morgondagens film. Har hört jävligt mycket bra om den så det ser jag fram emot.

Pokern har gått jävligt segt på senaste dagarna. Lite plus nån dag och lite back nån dag.
Idag började dagen sådär sjukt värdelöst när jag tappar 3 inköp första 10 minuterna. AK vs AK all in på flopp och han hittar runner runner färgen. AK mot set och triss mot kåk.

Lite senare blir jag runner runner färgad igen när jag har KQ på brädan KK7 och möter A7s. 900-pott. hemskt skojjigt.

En sak som verkligen gick åt helvete var blue-ray-spelaren jag köpte. Anledningen till att jag köpte den var för att jag skulle göra den regionsfri så att jag kan se alla trailer park boys dvderna jag beställde från the US of A.
Frågade försäljaren om man kunde göra den regionsfri och han sa att det inte var några problem och gav mej en adress till någon sajt som sysslade med att låsa upp dvd/blue ray-spelare.
Går in på sajten och märker att det inte går. Googlar några timmar för att försäkra mej. Det enda sättet man kan låsa upp den är med en dosa man beställer från ebay. Sagt och gjort så beställde jag den. Mitt i den beställningen gjorde jag adressändring men glömde eftersändning så det tog typ en månad att få dosan.

Nu fick jag dosan för några dagar sen och tro på fan att den inte funkar. Har varit i kontakt med supporten som sålde den och dom fattar inte varför den inte funkar vilket innebär med att jag sitter här med en blue ray-spelare och en PS3a som snart kommer.
Nån som vill köpa en blue-ray-spelare?
Iofs är min köpta spelare bättre än PS3an men vafan. Det lär man inte märka om man inte har två exakt likadana set ups brevid varandra så man kan jämföra.

Kommentarer
Postat av: IDDE

hur går det med klock-köpet?

2008-10-22 @ 09:16:41
URL: http://cowabungaalltso.blogg.se/
Postat av: Orre

kan köpa blue-ray-spelaren ja om det blir ett bra pris =)

2008-10-22 @ 12:04:05
URL: http://orrsor.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0