Blev lite mer lir

Lirade en till session på ca 45min. Inte så mycket att säga. Slutade typ 100€+ till slut.

En hand som dock var lite rolig på carlospoker (fisk-plejset nr.1). var denna:

Cut off höjer och jag synar med QTs på knappen.
Floppen kommer T72 rainbow. Han gör ett standard c-bet och jag väljer att syna med min mediokra hand.
Turn kommer en 9a vilket inte är ett jättebra kort för min hand men det vore värre med A. K eller J.
Han betar igen och jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Lite vekt att lägga topp-par där och jag tänker att om det kommer en J eller 6 på river kan jag bluffa (som backup om jag känner att min hand inte står).
River kommer Q så brädan ligger T729Q och jag har QT. Han betar igen och det finns sjukt många händer han kan värdebetta här som inte slår min hand. T9, AA, KK osv osv. Jag väljer iaf att pusha här med 180 till utöver hans bet.
Han steker ett tag, sen synar han och muckar.

Det roliga med denna hand är att när jag kollar handhistoriken ser jag att han synat mej med K8. Dvs K-hög.
1000$-pott. TY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0