Äntligen en bra dag

Är plus ca 2000€ idag. Var länge sen det var en sån dag. Vanligtvis brukar jag plussa några hundringar och sen bli för rädd för att fortsätta. Idag gick i princip allt perfekt. En 1000-pott åt skogen men vad ska man göra med QQ mot AA liksom. EV0 i längden.

Lyckades sova från 20:30 till 00:30. Det förstör dygnet totalt. Nu kommer jag vara vaken aslänge.
Cashade ut från carlospoker igår då handhistoriken inte funkade och det är en rätt stor vinstminskning när jag inte har stats så det var inte lönt det. slutade ca 2000$+ på den sidan på typ 3-4 veckor eller hur lång tid jag nu spelat där. Rätt kasst men vafan det är ju riggat.

En annan intressant sak jag gjort idag var att kolla vilka skojjigheter man kan hitta under badkaret. Det hela började med att Pepsi lyckades putta in sin leksak under badkaret sen satt han och krafsade när medan jag ströp en neger.
Det jag hittade under badkaret var:
1 Kattleksak
11 Toarullar, alltså själva hylsan av kartong.
Det var superspännande att fiska under badkaret så om ni har ett badkar kan ni testa själva!

Såg Tropic(al?) thunder idag med höga förväntningar.
Den var inte så jävla bra som jag hade hoppats. Fnissade en gång under filmen annars var det knappt ett leende på pussrosarna.

Kommentarer
Postat av: Malin

"fnissade". Hahahh "fnissade" under filmen. hahahaha!! Jag ska också börja fnissa när jag ser film. Vilket fult ord.. Fnissa.

Ha! Hejda

2008-10-23 @ 21:31:44
URL: http://mallaballa.blogg.se/
Postat av: IDDE

du hade för höga förväntingar... så vare för mig med step brothers (wills sämsta) tropic thunder är vrål !

2008-10-23 @ 21:53:36
URL: http://cowabungaalltso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0