Ännu en dag, ännu en förlust

Så var det dags igen. Dagen började bra med 1000€+ och det var en lättnad med tanke på den stora förlusten dagen innan.
Efter nån timme tänkte jag sätta mej och småspela lite på carlospoker och det gick ju inte så jättebra. Utan att förlora en fullstackad all in så var jag, efter en timmes spel, 2000$-.
2000$ är sjukt mycket för att bara ha förlorat småpotter. Förlorade i princip alla all ins mot semi-shortstacks och jag förstår knappt själv hur jag kunde förlora så mycket på så kort tid utan att kunna sätta fingret på vart pengarna tog vägen.

Det blev en kort session lite senare där jag tog igen 500$.
Dagen slutade på ca 150€- Inte så farligt men vafan. Det vore ju kul att vinna nån gång.

Månadesresultatet ligger på mäktiga 72€-

En hand som var lite rolig igår var följande:
Jag har 85o i BB.
UTG+1 limpar, alla lägger sej och jag checkar.
Floppen kommer 674 som ger mej nöten.
Betar pott på flopp. får syn.
turn J.
Betar pott igen. får syn.
river 7
Betar pott igen. får syn och han muckar.

Jag tänker att han antagligen har en 7a men när jag kollar vad han muckade så ser jag att jag blivit nersynad av K5.
Vad i hela friden?!
Potten blev 270$.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0