Länge sen jag skrev

Pokern har gått jävligt segt senaste veckorna och jag har inte haft någon lust att skriva om mina nederlag men det är väl dags nu att göra någon form av redovisning för dom senaste veckorna.

Oktober gick väl sisådär, ca 7500€+ (ja, jag vet att det är mycket pengar men jag förväntade mej mer). I slutet av oktober fick jag ett samtal från min gamla pokersida 5050poker och dom erbjöd mej en bättre deal och lite motvilligt tog jag den.
fortunepoker har trots allt ett stort plus med deras manager som är grym, men poker handlar om pengar. Jag lär inte spela poker hela livet och då gäller det att dra in så mycket pengar som möjligt på kort tid.

Det har ändå varit lite problem sen jag började på 5050. Av någon anledning finns det ett tak på hur mycket man kan sätta in per 24h och det ligger på 1k€. För att få in mina 15k€ kommer det alltså ta 15 dagar (och de första dagarna kan jag bara spela ett fåtal bord och be till gud att jag inte backar) vilket har stört ganska mycket. Har ringt support 20 gånger, skickat 20 emails och ringt pokermanagern 20 gånger. Supporten på telefon är dumma i huvet, supporten på mail svarar inte och pokermanagern har telefon avstängd för 4e dagen i rad nu. Kuuuul.

Detta har resulterat i att jag har spelat jävligt lite hittills i november och jag är dessutom back typ 2-3k€. Kul kul.

Idag fyller crille år btw. Grattis kompis!

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0