Käpprätt åt du vet vart

Jag hade förhoppningen att kunna ta igen minuset innan månaden är slut men det blir bara värre för varje session.
Är back 5100€ as we speak. 50 papp liksom. Inte roligt.
Samtidigt kan man tänka att varje bad beat kostar 8000kr. så 6 bad beats och jag är 50.000 back. Inte direkt konstigt att det blir sånna summor med tanke på alla jävla riggar jag utsätts för.



Verkligen asrolig.
Det snygga är att jag har spelat 8000 händer mot den  här killen så han borde förstå att jag spelar tight postflopp.
Om jag höjer den där sortens flopp har han 0 fold equity till sina 5 outs -9 redraws

/end life

Kommentarer
Postat av: Jesper

skönt att du inte är en pokerlirare som bara skriver inlägg om när det går bra :p



men det känns lite väl deprimerande att du bara skriver när det går dåligt

fast å andra sidan är det väl bara det som är intressant med tanke på att när det går bra så går det liksom bara bra.

2008-11-28 @ 00:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0