Idag blev mitt liv uppgraderat

Hej fans och beundrare, idag ska jag berätta om alla framgånger i mitt liv.

Till att börja med har jag haft 4 plus-sessioner på pokern idag (och en back-session men ändå) och även om resultatet inte är så imponerande så känns det jävligt skönt att vinna. Dagen slutade på 800-900€+ och det är väl skönt.
Ligger bara 400 back för månaden nu, men med lite hjälp av rakebacken så blir det plus.

Uppgradering nr2. Jag köpte en ny webcam. Använder sjukt sällan webcam men jag märkte igår att min gamla inte stödjs av windows vista så det blidde en ny. Misstaget jag märkte när jag kom hem var att kameran var gjord för Mac-datorer, men den funkar felfritt på min kära windowsburk.

Uppgradering nr3
Jag har haft ett sjukt störande problem ganska länge nu och jag har spenderat ett antal timmar på att försöka lösa det.
En av mina skärmar har haft gröna pixlar som blinkar över hela jävla skärmen när jag har kört på högsta upplösningen (som är anledningen till att jag köpte skärmarna). Så istället har jag fått kört med nån skum upplösning som gjort att allt sett stört ut. Min kära internetslyna Emil "gummiankan" Johansson (eller vad han nu heter) visade sina mad google skills och löste problemet på 5 snabba minuter.
Av någon skum jävla anledning försvinner problemet om man kör med vga-kabel istället för DVI. Nergradering är det nya svarta med andra ord.

Jag är glad inombords idag,

Ser fram emot fredag när nya guitar hero släpps. Ska trumma skiten ur dom där hajhättsen

Kommentarer
Postat av: david

hehehehehhehehe ska vi vara med varandra någon dag utan att spela tv-spel? =D

2008-11-18 @ 18:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0