Dags igen

4 timmars spel gav ett resultat på 2900€-
Kukigt riggat får man väl säga. Jag tycker att jag spelade bättre än vad jag gjort på länge men vafan. Set ups och rigg är vad vi alla känner till och hatar.

Eftersom jag är så förbannad nu måste jag få skriva av mej lite bad beats

AK vs AQ all in pre. 1150-pott
QQ vs 77 all in pre. 650-pott
2-outad på rivern 1 gång. 800 pott
set mot set 1 gång. 800 pott
Topp två mot floppad färg 850-pott
nötstege mot floppad färg 700-pott
AK mot QJ på brädan QJT 800-pott
AT vs AQ all in turn på brädan 224T 450-pott

Ingen KK eller AA fick hamna all in pre på 4 timmars spel. AK och QQ däremot fick in pengarna ett antal gånger och det var väl i princip coinflips varje gång och jag tror det var ganska break even på dom.

Men om man sammanställer siffrorna ovanför (på bad beats och set ups) är det ganska lätt att se varför jag är så mycket back. När man spelat poker så länge och mycket som jag har så blir det ganska tydligt när det är för många bad beats med i bilden. Har antagligen glömt ett antal beats också. Att åka på bad beats hör till spelet, men ibland händer det för ofta

Som sagt, jag känner att jag spelade riktigt bra och det känns inte så jävla hemskt att backa idag, men vafan. Aldrig kul att tappa 30 laxar på 4 timmar eller vad säger ni 9 to 5-jobbare?



Kommentarer
Postat av: IDDE

Tungt! de vänder förhoppningsvis till din fördel en vacker dag.

Jag gick +900 idag och jag jobba 6.30-16.00 =)

2008-11-13 @ 17:08:55
URL: http://cowabungalltso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0