Problem i "U-världen"

Boss var nere igår och idag fram till lunch, orsaken var tydligen någon kabel som pajjat mellan Malta och Sicilien, antagligen är det väl talibaner eller zigienare som ligger bakom illdådet. Hur som helst blev det inget spel igår för min del.
Idag blev det en timmes lir och jag hittade 650€ plusset.
Är lite osäker men jag tippar på att jag är runt 5500€+ för månaden. Tillsammans med rakebacken som i nuläget är lite över 2000€ så ser det ut att bli en bra månad trots alla ups and downs, men vafan, poker är poker så inget är "set in stone".

Har spelat sjukt mycket left 4 dead senaste tiden. Det spelet är fan askul. Köp det eller var en nörd.
Nu blir det frysmat och pepsi. Tjarrå

Ps. Det är julstädat här nu. Undra hur länge det håller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0