Nu kom riggen

Var peppad inför en session för att se om jag kan fortsätta klonka plussessioner och allt började bra men...
...sen förlorade jag 5 all ins pre:
  • TT vs AK
  • AK vs 22 (ja, det var fullstackat)
  • QQ vs JJ
  • AK vs QQ
  • AK vs JJ
Så 4 coin flips och ett 80-20 läge. Oddsen för det?
Kände dock att jag spelade bättre än vad jag gjort på länge så jag fortsatte nöta. Vågade inte titta på hur mycket back jag var men tippade på minst 2000 (varje all in kostade runt 400 och sen läker man ständigt pengar på alla småpotter).
En halvtimme senare vågar jag titta i cashiern som visar att jag bara är 500 back. Wohoo tänker jag och nöter självklart vidare för att hitta plusset.
En KK vs 2 spelade (1100€-pott ungefär) senare och jag är plus 500 och snabbt som attans quitar jag alla bord och känner mej nöjd för tillfället.

Min handhistorik buggade lite så den ser annorlunda ut idag.
Jag är stolt över denna.


Har sett sånt här ett antal gånger. golfeurman är uberfisk som synar alla 3-bet pushar alla par så när han bara synar flopp sätter jag honom på överkort eller nån liten hålpipa nånstans.
När han pushar turn känner jag att "jävlar vad folk kommer ge mej komplimanger om jag synar och vinner" sagt och gjort så vinner jag skiten men det är dött i chatten och jag blir lite ledsen i ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0