Efter jul kommer sol

Har inte skrivit på ett bra tag nu så jag tänkte att det var dags att uppdatera er lite om läget.
Till att börja med har pokern gått helt okej nu de senaste dagarna och jag är upp ca 11k€ för månaden.

Julen är över och allt gick relativt smidigt får jag väl erkänna.
Jag fick tillåtelse att skippa kalle anka vilket gjorde julen snäppet mer lätthanterad. Fick en hel del användbara julklappar, typ lakan, handdukar osv (det jag önskat mej med andra ord). Lite tråkigt att inte "kunna" önska sej prylar som man gjorde förr.
Nuförtiden kan jag köpa allt jag vill ha i prylväg så jag var taktisk och önskade mej sånt jag inte orkar ta mej tid att köpa istället. Fiffigt va? Men så har man ju en sjukt hög IQ också så det är självklart att jag kan komma på sånna här "brilliant little schemes" som min idol Cartman skulle sagt.

Min bror Ollebolle är i stan och vi har hookat upp några gånger och spelat skiten ur NHL09. Tiltspel när det går dåligt men jag kan faan spela det spelet hur mycket som helst.
PS. När jag blir arg på spel (NHL eller poker tex) så börjar jag svettas vilket medförde vredesringar på t-shirten (ja, du fattade rätt. svettringar under armarna alltså). Appropå det så saknar jag the good old days när internetkidsen spelade CS och IDDE dampade omkring och sa i vent "Jag är så busig på ryggen". Med det menade han att han svettades för att han höll på att springa omkring och förstöra för oss andra och det tyckte han var så himla skojjigt att han svettades.

Kul med svett.

Nyår kommer nog bli sådär askul som bara jag kan få det att bli. Planen är att sitta hemma själv i mörkret vid datorn.
Tragiskt? Ja, antagligen. Men vafan, jag trivs ju här i mörkret och jag orkar inte springa omkring och supa ner mej längre, så det enda alternativet skulle vara att fira nyår med nån pensionär nånstans och det känns rätt värdelöst. Dessutom luktar gamlingar konstigt. Typ som smuts.

Jag drömde en mardröm inatt som jag vaknade av så jag har bara sovit 3 timmar vilket gör mej en aning trött. Så när jag tänker efter ska jag nog sova efter att jag skrivit det här inlägget.
Mardrömmen handlade för övrigt om zombies, eller rättare sagt Left 4 Dead vilket är ett spel jag spelar aldelens för ofta tydligen. Kan tillägga att jag hade sex med en zombietjej (som senare visade sej vara typ siamesiska tvilling-zombies) innan hon började jaga mej. Vad säger du om detta Freud?

Kommentarer
Postat av: IDDE

hahaha ! får vällan "hooka" upp the old gang då

2009-01-03 @ 18:30:38
URL: http://cowabungaalltso.blogg.se/
Postat av: Wimp

Ja, det var fina tider när vi lirade CS, hähä! Eller när vi lirade med nån tjej och Olle vad med.. ÄHÄH!

2009-01-09 @ 17:50:10
URL: http://wimp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0